Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu. Wyrażając zgodę, zgadzasz się na używanie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie.
Gdy odwiedzasz dowolną stronę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w postaci plików cookie. Kontroluj swoje osobiste usługi plików cookie tutaj.
Kryzys związany z walką z epidemią koronawirusa sprawił, że coraz więcej spraw załatwiamy w strefie online. Nasza firma dostosowała się do potrzeb odbiorców, pracując na najwyższych obrotach i zapewniając fachową obsługę klienta z zachowaniem kwestii bezpieczeństwa. Korzystamy z nowoczesnych systemów, aplikacji i innowacyjnych technologii, dzięki czemu działamy sprawnie i bezproblemowo nawet w trakcie zagrożenia epidemicznego.
Zdalna pomoc ubezpieczeniowa
Zdalne uzyskanie pomocy w kwestii ubezpieczenia jest sporym ułatwieniem dla każdego klienta. Nie trzeba kontaktować się z agentem bezpośrednio, gdyż towarzystwa ubezpieczeniowe korzystają ze zdalnej sprzedaży produktów ubezpieczeniowych, zapewniając potrzebne wsparcie dla agentów, którzy pracują zdalnie. Ubezpieczenie zdalne to ciekawe rozwiązanie w czasie, gdy powinniśmy zostać w domu. Ponadto, nie musimy samodzielnie wypełniać formularzy ubezpieczeniowych – skorzystać warto ze zdalnej pomocy agenta.
Co ciekawe, drogą zdalną możemy także zgłosić szkodę. Jeśli chodzi o niewielkie uszkodzenia, wystarczy w trakcie zgłaszania sprawy dołączyć zdjęcia. Generali na tej podstawie wypłaci odszkodowanie, bazując na oświadczeniu klienta. Zgłoszenia odnoszące się do chorób lub obrażeń ciała zamiast osobistego badania lekarskiego, mogą wykorzystać orzeczenia zaoczne odnoszące się do dokumentacji medycznej. To znaczne ułatwienie dla każdego klienta, który pragnie sprawnie i szybko załatwić daną sprawę, bez konieczności wychodzenia z domu.
Skontaktuj się z nami!
http://localhost/ubezp/kontakt/